alt

Miody z Roztocza - Naturalne Miody i Rośliny Ozdobne

Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Zwroty

Zwroty



1. Klient, który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podania przyczyny w terminie 14 dni.

2. W sklepie gardenqueen.pl, czas na dokonanie zwrotu wynosi 14 dni od daty dostawy. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości lub uwagi dotyczące otrzymanego produktu, a okres ten już minął – skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo. Jesteśmy pewni wysokiej jakości naszych produktów i postaramy się rozwiązać problem lub doradzić w tej sprawie.

3. Zwrot towaru bez podania przyczyny jest możliwy, jeśli towar nie był używany i nie został w żaden sposób uszkodzony. Zwracany towar należy odesłać wraz z dowodem zakupu oraz informacją o numerze konta bankowego, na które należy przelać zwróconą kwotę. Do zwrotu należy dołączyć krótką notatkę z informacją o przyczynie zwrotu. Wszystkie reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 2 dni roboczych od ich otrzymania. Sklep gwarantuje zwrot pełnej kwoty równej cenie towaru (dotyczy to polskich numerów kont bankowych). W przypadku przedpłaty zamówienia, środki zostaną zwrócone zgodnie z wybraną formą płatności w terminie do 14 dni roboczych lub zgodnie z okresem rozliczeniowym karty płatniczej użytej do zapłaty. W przypadku transakcji dokonanej kartą płatniczą, środki zostaną zwrócone na rachunek bankowy przypisany do tej karty za pośrednictwem pośrednika płatności. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi i jest ponoszony przez Klienta. W przypadku chęci dokonania zwrotu prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 606 159 992 lub mailowy na adres: kontakt@gardenqueen.pl, aby ustalić szczegóły zwrotu.

4. Klient może zostać obciążony dodatkowymi opłatami związanymi z procesem zwrotu środków, w tym kosztami prowizji banków, przewalutowania oraz opłatami innych pośredników finansowych.

5. Nie przyjmujemy przesyłek zwrotnych za pobraniem.


Reklamacje

1a. Reklamacja produktu, realizacji zamówienia lub dostawy

Klient ma prawo do reklamowania otrzymanego produktu w przypadku niezadowolenia z produktu, realizacji zamówienia lub dostawy. Może się zdarzyć, że w procesie realizacji lub dostawy wystąpił błąd. Jeśli masz jakiekolwiek uwagi dotyczące otrzymanego produktu, skontaktuj się z nami mailowo na adres: kontakt@gardenqueen.pl lub telefonicznie pod numerem 606 159 992. Zaproponujemy rozwiązanie, które zadowoli obie strony.

1b. Uszkodzenie w trakcie dostawy

Jeśli po otrzymaniu przesyłki zauważysz wady techniczne lub uszkodzenia wynikłe podczas dostawy, prosimy o wykonanie zdjęć uszkodzonego towaru oraz wysłanie ich na adres e-mail: kontakt@gardenqueen.pl lub drogą SMS (MMS) na numer: 606 159 992.

W odpowiedzi otrzymasz informacje dotyczące dalszych kroków. W zależności od sytuacji, uszkodzony towar może zostać zwrócony do nadawcy, a straty materialne mogą zostać pokryte przez sprzedawcę. W przypadku uszkodzenia, może również zostać wysłany nowy, pełnowartościowy towar. Koszty związane z odesłaniem reklamowanego towaru zostaną zwrócone przez sklep po rozpatrzeniu reklamacji lub kurier może zostać zamówiony przez sprzedawcę po odbiór reklamowanej przesyłki. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni roboczych od momentu jej zgłoszenia.

  1. Towar należy odesłać w opakowaniu, w którym został dostarczony, lub w innym mocnym opakowaniu, aby uniknąć uszkodzeń podczas transportu. Nie należy wysyłać towaru w zwykłej kopercie – taka przesyłka może zostać uszkodzona. Towar uszkodzony w wyniku niewłaściwego pakowania nie będzie podlegał zwrotowi, wymianie ani gwarancji.

Dokładamy wszelkich starań, aby każdy nasz klient był zadowolony.


Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu